Vintage Phototgraphy
Hi anyone! I'am Aliah. This is my simple blog. I Love photography and vintage. Enjoy with my blog




Majesty
Tuesday 27 May 2014 • 02:11 • 0 Comment(s)

=assalamualaikum=
hollaa ... wahaha kenapa aku rasa best sangat ni ??
emm mungkin tengah dalam mood keluar daripada penjara kot haha ..
cuti sekolah ni nak melancong ke mana ek ?.. kena prepair awal2 ni ..
tapi cam malas pulak nak fikir pasal hal becuti ni .. takpelah bab2 bercuti ni biar parents aku je laa yang uruskan ... haa sekarang nih aku nk citer pasal pengalaman aku kat hostel selama 1 bulan  ..
duduk kat asrama nih memang rasa cam duduk kat dalam penjara tau tak?
nak tau kenapa? sbb hari2 kita akan buat benda yang sama contohnya 
  • bangun pagi pukul 5 kekadang bangun lmbt jgk
  • study ,study n study !
  • makan ,makan dan makan
  • dok kenekan pak guard lepas makan petang
  • capap kat kelas 
  • gurau nun kengkawan 
  • dan byk lagilah
tapi for yourinformation duduk kat asrama nih memang terbaik tau ..
segala suka dan duka akan korang kongsikan ngan kengkawan korang ..
korang nak tau tak ? masa sambutan hari guru kat sekolah aku kan memang terbaik laa ..
aku tabik habis kat senior form 5 tu sbab diorg yang uruskan sumenyer .
tapi kan aku sedeh laa .. mase tu aku ngan member2 aku kene marah ngan senior lelaki .. huhuhu
rase cam nak cabut lari je time tu .. tapi sabarkan je laa hati nih dengar diorang tegur + kutuk kitorang.
sentap gila mase tuu .. aku rase laa kesalahn yg aku ngan member2 aku buat takde la besar mane ..
hal kecik je kot ..tak payah laa sampai kutuk kitorang + batch kitorang ..
kalauu nak tegur orang tu ckp la leklok (elok-elok) sikit .. sentap tau tak ?
korang tak payah tau laa kslhn ape yg kitorang buat .. biarlah ianya menjadi rahsia kami sahaja ..
tapi naseb baik diorang tak hebohkan kat sesape .. kalau tak buat malu kitorang je ..
tapi bile terserempak ngan diorg , automatik kepala ni akan tertunduk dengan sendirinya haha ..
konon alim laa jln tunduk kepala .. tak pasal2 langgar org kat depan camne ? sape nak tanggung ?
diri sendiri jugak yg dpt malu ..
lepas kejadian  brain wash tu ..aku rasa benci sesangat kat sorang mamat perasan bagus(ajet-ajet) nih..
emm da laa malas nk citer lgi psl benda yang sedih lagi menyedihkan nih ..
baik aku citer something fun , right ?
malam sebelum kitorang blik umah , si kawan aku ni (sabrina) pegi maen sembur2 perfume pulak ..
dah laa bau perfume tu harum bak mawar merah yang dah layu .. dia pegi spray kat aku ngan qila pulak ..
demi melindungi baju aku nih daripada terkena perfume dia yang wangi sesangat tu , aku pon lari selamat kn diri , sampailah ke surau ...maka terjadilah adegan kejar mengejar oleh  kami 3 sahabat ..
pak guard tu pon daa pelik tengok kitorang main kejar2 malm2 buta tu .. ntahapahapa laa diorang judge kitorang ni kan ? hmm tak kesahlah asalkan aku bahgie ..
aku sempat bls dendam kat sab ..tapy time tu kat kantin .. sume org yg duduk berdektn ngan aku tutup hidung sbb tak tahan bau mende alah tu .. apepon kesian sab .. abes satu badn aku spray die hehehe .. (dendam terbalas jua)
emm dlm pukol 11 lebih , kitorang (form2) bekumpul kat koridor dpn dorm 5 ..
nak tau tak kitorang buat ape ? kitorang buat aktiviti menggemukkan badan .. segala mcm biskut ,roti dan gula-gula masuk dlm perut kitorang ..  mmg best laaa time tu ..
sambil khusyuk mkn tuh ade laa jugak jeling-jeling sikit kat bangunan sekolah yg gelap gelita tu ..
maklumlah asrama kitorang tu berdepan dengan bangunan sekolah .. rasa seram sejuk jugak time tu tapi buat dang jelah ..kan ade kengkawan kat situ .. kalau aku sorang je kat situ , memang dah bukak langkah seribu laa .. pengecut laa katakan -_- ..
keesokan harinyer , aku pon blik umah (cuti sekolah) ..
cuti lame beb ...............
tapi sblom blik tu sempat lah jugak selfie ngan kengkawan .. 
emm oklah aku nk break dulu ..kalau ade mase lapang lgi melapangkn aku sambung lgi ye 
baiibaii 

0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hi! Welcome to my simple blogs. My name is Nurul Aliah. Nice to know you ;)
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!

Greener Archive





Credit By



Template By : YukiHaura
Basecode : AyeshaKamila
Thanks For :
Owner : Aliah

Newer Posts | Older Posts