Vintage Phototgraphy
Hi anyone! I'am Aliah. This is my simple blog. I Love photography and vintage. Enjoy with my blog




Majesty
Wednesday 13 February 2013 • 00:05 • 0 Comment(s)

=assalamualaikum=
hye semua...
rindunyer kat kowg
da lame aku x beblogging so rase kekok cket..hehehehe...
smalam aku n family pegi mandy manda kat Tanjung Balau...
best giler''
parents yaya dgn kakak aku x pegi sbab kakak aku kene blek asrama..
dye cuti x smpy seminggu cam aku...aku cuti seminggu..hehehe
mase first2 2 ibu aku kate yg aku n afiah x yah ikot sbab kete x muat..
so aku nanges laa...
for you information aku nie gembeng cket...
pas2 nenek aku pujuk aku suroh mandi,,maklumlaa aku blom mandi gi mase 2
akhirnyer dpt jgk aku n afiah ikot..
hehe..excited abes!!!
aku naek kete poksu,afiah lak naek kete abang ngah
mase dlm pejlnn aku maen game dlm phone poksu....
pas2 kitowg benti kat plaza tol senai sbab nk tunggu abang long n kak long ain ...
dlm 5 min abg long pon smpay...
pas2 abg ngah suroh aku naek kete abg ngah sbab abah n akim naek kete abg long
aku on jk laa
pastu kitowg lalu jmbtn baru kat johor tu
excited sbab dr jmbtn tu aku nampk laa cket2 kampong aku yg kat telok sengat tu
hehehehehe.....
dlm bape min kitowg pon smpay ke Tanjung Balau
aku tlg bawak layang-layang n pinggan2
 pas2 kitowg carik port yg baek punyer
lagipon kat situ ramai,,maklumlaa raya cina so ramai yg cuti n diowang pon gi mandy manda gak kn
susah nk carik port baek
akhirnyer dpt gak port bwh pokok
mule2 kitowg menjamu selera dulu
lps da kenyang mkn nasi aym,,
kitowg pon x tunggu gi tros pegi mandi
wohoo!!!best maen ombak....
lps da pnt maen ombak kitowg gi maen bola sepak plak
TEAM 1:::::) 
  • AKU
  • ABG LONG              
  • ARIF                 
  • HARITH                     
  • POKSU                    
TEAM 2::::::)
  • AFIAH 
  • AKIM
  • ABG NGAH
  • JIHA
  • ABAH                                                             



lps da puas snape gmba,kitowang pon memulekn perlwnn bola sepak
maen punyer maen punyer maen,,
akhirnyer team aku mng dgn mate sebyk: 7-5
perghh bangge giler
dlm tujuh jaringan 2 dptla jgk aku jaringkn 1 gol
panday gak aku maen bola sepak
hihihihihihihih.....jgn jealous

pastu kitowg maen ombak smula 
kitowang mandy puas2
dlm 20 minit lepas tu makngah panggil suroh blek
so aku,afiah n jiha pon amek baju pastu pegi bilik air sbab nk bilas2 bdn n tuka baju
dlm bilek air tu punyer la ramai
naseb baek kak ainn kak hani kuar bilek air tpt pd masenyer
diowang kuar bilek air pastu tros suroh aku gune bilek airnyer
aku gune bilek air tu ngan afiah
lps bilas2 n tukar baju kitowg tros kuar
n pegi ke tmpt kitowg berkhelah tady,....

kitorang kemas barang2 pastu terus pecut balik rumah  
hahaha

    
 


0 Comments posted :

Post a Comment


This Is Me



Follow | Dashboard
Hi! Welcome to my simple blogs. My name is Nurul Aliah. Nice to know you ;)
Lets Talk!


Don't use harsh word!
Put your blog url, not email!
No anonym or advertisement allowed here!

Greener Archive





Credit By



Template By : YukiHaura
Basecode : AyeshaKamila
Thanks For :
Owner : Aliah

Newer Posts | Older Posts